آموزشی

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه

برای زیبا سازی آشپزخانه، معمولا به کمد، میز، وسایل برقی و … توجه می کنیم اما توجه به دیوار اشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. با انتخاب  کاشی منتاسب که مقاوم در برابر حرارت، خراش، آب و سهولت درنظافت است می توان به زیبایی آشپزخانه پرداخت.

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه 6

اگر یک آشپزخانه ساده دارید، می توانید لبه ای از رنگ را با یک مرز سرامیکی لمس کنید. شما شخصیت خود را به این فضا ارائه می دهید و پشت پرده بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه 5

برای یک آشپزخانه زیبا و شیک، می توانید کف را کاشی های دیوار ست کرده و به فضای خانه خود یک هارمونی و گرمی خاصی ارائه دهید. همچنین برای ایجاد یک محیط مدرن و شیک می توانید این رنگها را متضاد با مبلمان قرار دهید.

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه 3

طرح های هندسی به هر اتاق خانه پویایی می بخشد. آنها برای ترکیب با مبلمان صاف و ساده ایده آل هستند و کاملاً با ماندن خطوط مستقیم و رنگ های خنثی مناسب هستند. آنها یک روند بسیار فعلی هستند و ظاهری کاملاً جدید به آشپزخانه شما می بخشند. گزینه هایی با کاشی های سرامیکی تقریباً بی پایان است. رنگ ها و شکل ها را با هم ترکیب کنید و یک بک گراند جذاب و اصلی از آشپزخانه خواهید داشت!

طرح های هندسی پویایی خاصی به اتاق های خانه می بخشد. آنها برای ست کردن با مبلمانهای ساده  بسیار ایده آل هستند. طرح های کاشی و سرامیک تقریبا بی پایان هستند و با ست کردن یک بک گراند زیبا و جذاب از خانه خواهید داشت.

کاشی و سرامیک ایده آل برای آشپزخانه 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *